Espanya perd força al Mundial Júnior al Japó
Espanya ha fet un pas enrere al Campionat del Món Júnior per Equips, conegut internacionalment com Toyota Junior Golf World Cup, a la tercera i penúltima jornada de joc en què participen tres jugadores espanyols, i dues de la FCGolf, Nagore Martínez i Carolina Pérez-Tasso amb Amanda Revuelta. L'equip de la RFEG és ara novè amb +2 al total després d'invertir vuit cops més que a la segona jornada en el recorregut japonès de Chukyo Golf Club
Amanda Revuelta i Nagore Martínez, menys fines que a les dues voltes anteriors, han sumat a la jornada 76 cops (+4) ihan fet caure tres llocs a la delegació, que encara té per davant 18 forats per recuperar terreny. La targeta descartada ha estat el 78 de Carolina Pérez-Tasso.
Al capdavant de la classificació segueix Corea del Sud amb -22 al total, dos cops menys que Tailàndia.
Cal recordar que l'espanyola és l'única delegació europea amb invitació a la prova. Sud-àfrica, Japó, Corea del Sud, Tailàndia, Nova Zelanda, Estats Units, Canadà i Colòmbia completen la participació del torneig femení en aquesta edició.
Cada equip està format per tres jugadores que disputaran tres jornades de 18 forats sota la modalitat stroke play (joc per cops), desestimant-se a cadascuna de les voltes el pitjor resultat de cada combinat.
Molt ànim per a la darrera jornada de divendres!
Per consultar els resultats, cliqueu aquí