Bon final de Nagore Martínez i Carolina Pérez-Tasso al Mundial Júnior per equips al Japó
L'equip de la RFEG, format per les catalanes Nagore Martínez i Carolina Pérez-Tasso, juntament amb la madrilenya Amanda Revuelta, ha recuperat sensacions a l'última jornada del Campionat del Món Júnior per Equips, conegut internacionalment com a Toyota Junior Golf World Cup.
Després de dos dies complicats en què el conjunt havia cedit terreny per caure a la cua de la classificació, ha recuperat una plaça per concloure el seu pas pel recorregut japonès de Chukyo Golf Club a la vuitena plaça amb -1 al total.
En aquesta ocasió han aportat la targeta de Nagore Martínez (70, -2) i Carolina Pérez-Tasso (71, -1), i han deixat sense efecte el 73 (+1) d'una Amanda Revuelta que, fins ara, havia estat l'espanyola més encertada.
Finalment ha estat la mateixa Nagore Martínez, onzena amb el par, la millor a l'apartat individual, Amanda Revuelta, catorzena (+1) mentre a Carolina Pérez-Tasso finalitzava vintena, amb +6.
Al final, el triomf ha correspost al conjunt de Corea del Sud amb -31 al total. Cal recordar que l'espanyola ha estat l'única delegació europea amb invitació a la prova. Sud-àfrica, Japó, Corea del Sud, Tailàndia, Nova Zelanda, Estats Units, Canadà i Colòmbia han completat la participació del torneig femení en aquesta edició.
Bon esforç noies el realitzat en aquest Campionat del Mundial Júnior per equips a Japó!
Per consultar les classificacions, cliqueu aquí