Els golfistes catalans arrenquen amb ganes i il·lusió el Campionat d'Espanya Infantil, Aleví i Benjamí 2026
La primera jornada del Campionat d'Espanya Aleví, Infantil i Benjamí 2026 va arrencar amb força als recorreguts murcians de Serena Golf i La Manga Club, amb el grup de jugadors de la FCGolf presents al torneig amb ganes de començar marcant el ritme de la competició que s'allargarà fins diumenge.
A la primera jornada, destacar els primers nou forats de Marina Bruna, que amb una targeta de 42 cops (+7), se situava a la quarta posició provisional, seguida de prop per Gabriela Iturmendi (+8) i Amahle Mdlulwa (+9). En benjamins, el millor classificat és Lucas Capdevila, dotzè, amb 41 cops (+6).
En alevins, el millor resultat de la primera jornada a La Manga Club el va signar Theo Oderinde, amb una targeta de 73 cops (+2) per a un destacat quart lloc provisional, amb Marc Ballester, dotzè, amb 77 (+6).
Entre les alevines, la millor volta de les jugadores catalanes va correspondre a Ana Iturmendi, al 12è lloc, amb 83 cops (+12), seguida molt de prop per Edna Lage, que va acabar el dia amb 85 (+14), catorzena.
Entre els alevins, gran actuació de Valentina Corretja, vuitena classificada amb un total de +3, seguida a dos cops per Itziar Ormnaetchea i Txell Alós, totes dues amb +5. Entre els nois, la millor volta dels jugadors de la FCGolf va ser per a Álvaro De Castro, tretzè, amb 73 cops (+1).
Bon inici dels nostres jugadors encara que la competició continua el cap de setmana amb molta acció a les dues jornades de joc restants i que segur oferiran bones coses per als nostres joves golfistes.
Molta sort a tots el cap de setmana!
Per consultar tots els resultats, cliqueu aquí
Per consultar l'àlbum de fotos, cliqueu aquí